Nieruchomości komercyjne Opole
Do wynajęcia obiekt magazynowo – biurowy zlokalizowany w świetnym ekspozycyjnie miejscu, idealnym pod kątem komunikacji z centrum, obwodnicą miasta i drogami krajowymi. Składa się z powierzchni magazynowej do 350m2 i socjalno-biurowego o powierzchni 50 m2 na parterze, ewentualnie dodatkowa powierzchnia biurowa znajduje się na piętrze.
Magazyn (na rzucie pomieszczenie 1.13 zakreskowane na pomarańczowo) nie jest obecnie ogrzewany z posadzką równą, niepylną. Wysokość hali głównej 400 cm, a w szczycie do 570 cm. Na ścianie północnej hali właściciel przewidział wykonanie bramy przemysłowej do przyjmowania / wydawania towaru. Może również wyposażyć tę przestrzeń w regały, również paletowe mieszczące do 30 palet. Dodatkowo na hali jest już przygotowana strefa regałów pod istniejącą antresolą – regały półkowe (półki drewno) o konstrukcji stalowej o bardzo dużej nośności wys. 220cm. Antresola musi pozostać w dyspozycji innego klienta ze względu na komunikację z użytkowanym już 1 piętrem budynku. Do pomieszczeń magazynowych przynależą również ciepłe pomieszczenie (1.11 zakreskowane na niebiesko – oznaczone na rzucie) ogrzewane o pow. 32 m2 wewnątrz budynku murowanego o wysokości ponad 600cm – możliwość adaptacji przestrzeni do swoich potrzeb np. wstawienia regałów wysokiego składowania lub antresoli. Dodatkową możliwością jest ciepłe pomieszczenie o pow. 12 m2 (na rzucie oznaczone 1.10) i wysokości 250 cm.
Część socjalno-biurową na parterze stanowią natomiast pomieszczenia 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05 (zamalowane na żółto na rzucie) wraz z toaletą, w całości stanowiące pow. 50m2 o wysokości 250cm. Z tej powierzchni istnieje możliwość wykonania przejścia do pomieszczenia 1.11 jak na rysunku, celem skomunikowania biura z magazynem. Takim rozwiązaniem pomijamy ogólną klatkę schodową, która komunikuje również ze sobą powierzchnie na 1 piętrze obiektu.
Dostęp z poziomu 0, własna brama wjazdowa do magazynu i na plac, indywidualne wejście do części biurowej.
Dodatkowe informacje:
Do dyspozycji miejsca parkingowe dla pracowników i klientów. Biuro ma swój system alarmowy (monitorowany) z możliwością rozbudowy instalacji o część magazynową.
Jest możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni na placu (na namiot, kontener, itp.).
Do dyspozycji klienta w razie potrzeby dodatkowo rampa, wózek widłowy, paletowy.
Warunki finansowe:
Biuro na parterze 50m2 czynsz wynosi 2000 netto plus zryczałtowana opłata do mediów (prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, śmieci) 11 zł netto/m2 czyli 550 zł netto/mc. Biuro łącznie koszt części socjalno-biurowej to 2550 zł netto/mc.
Powierzchnia magazynowa to 20 zł netto/m2 plus koszty energii elektrycznej.
Parking, monitoring w cenie.
W ogłoszeniu przyjęto wartość dla 350 m2 powierzchni magazynowej – powierzchnia do ustalenia z potencjalnym klientem.